10 de novembre del 2017

SORPRESA

Avui he tengut una de les sorpreses més inesperades i precioses que et poden fer.
9 del dematí, entram a l'aula
Adrià: Et podem donar una cosa?
"Clar que sí", responc.
Amb això, que tots els nins i nines se m'acosten i em donen un paquet molt ben embolicat amb un llacet de vellut negre. QUINA SORPRESA! 😍😍
Una capsa amb totes els noms dels meus estimats alumnes, escrites per ells (important) i de dins, enmig del paperí, una targeta escrita per cada un d'ells, fins i tot, per un germà (Marc Antoni, moltes gràcies). Totes amb frases precioses. Però, per si no fos suficient es posen a cantar "Cumpleaños feliz". Jo m'he quedat sense paraules. Després de l'abrazo de oso (com diu en Lluís), només hem queda tornar-vos a donar les gràcies de tot cor, per pensar amb jo i per aquest preciós detall.
MOLTES GRÀCIES!!!!!! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 un perhom.




MOLTS D'ANYS STEAVEN!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada